תקדימי: עזר לחמאס לקבל מידע אודות כוחות הביטחון ונעצר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תקדימי: עזר לחמאס לקבל מידע אודות כוחות הביטחון ונעצר

    צעיר ממזרח ירושלים, נעצר, בחשד להסתה לטרור והזדהות עם ארגוני טרור ברשתות החברתיות. הצעיר נעצר וכתב אישום בגין הזדהות והסתה לטרור יוגש כנגדו

    אנשי חמאס בעוד התקפה מגונה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרתעה למסיתים לטרור. צעיר בן 26 ממזרח ירושלים נעצר השבוע, בחשד שניצל רשתות חברתיות, בכדי להסית לטרור, תוך הזדהות עם ארגוני טרור. מעצרו הוארך בהצהרת תובע שהוגשה כנגדו.

    המשטרה מנהלת חקירה סמויה בחודשים האחרונים בליווי הפרקליטות, במהלכה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, הצליחו החוקרים לאתר אדם שהפעיל עפ"י החשד פרופיל ברשת חברתית על שמו.

    בעשרות פרסומים, תמונות וסרטונים שעפ"י החשד העלה, הוא מביע תמיכה והזדהות עם ארגוני טרור וכי עפ"י החשד הפרסומים הגיעו לאלפי האנשים שהיו מקושרים אליו וצפו בפרסומיו.

    עוד עלה החשד, כי החשוד ניצל את הפלטפורמות השונות לפרסומים על מנת לסייע לארגון הטרור 'חמאס' לקבל פרטים אודות כוחות הביטחון הישראליים הפועלים בעזה.

    לפני כשבוע, נעצר החשוד והובא לחקירה בחשד לעבירות מתן שירות או העמדת אמצעים לארגון טרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לאלימות ולטרור.

    מעצרו של החשוד הוארך עד למחר (ו'), בו צפויה הפרקליטות להגיש כנגדו כתב אישום בגין עבירות גילוי הזדהות עם ארגון טרור, ובאופן תקדימי בעבירה של מתן שירות או העמדת אמצעים לארגון טרור בעקבות שימוש ברשתות החברתיות ובאופן פומבי.

    מהמשטרה נמסר: באופן תקדימי תוך ליווי הפרקליטות, הבאנו לחשיפת עבירות חמורות כנגד אדם המנהל את מרכז חייו בישראל והאשמתו בפרסומים שונים מהם עלה חשד למתן השירות או העמדת אמצעים לארגון הטרור. פרסומים שיש בכוחם סכנה ממשית לגרום לאחרים לעשות מעשה ופעולות טרור.



    0 תגובות